Korporativne komunikacije
Šifra: 125909
ECTS: 4.0
Nositelji: v. pred. mr. sc. Zdeslav Milas
Izvođači: pred. Vladimir Preselj - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,0

U dogovoru sa studentima upisanim na predmetu, nastavnik će osigurati što veći broj elemenata nastave na engleskom jeziku, odnosno istovremeno i na engleskom i na hrvatskom za mješovite grupe (dvojezični nastavni materijali i dvojezični ispiti). Razina 2 također uključuje dodatni individualni rad sa stranim studentima (slično kao i razina 1) za nastavne elemente koji se drže na hrvatskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj je kolegija Korporativno komuniciranje upoznavanje studenata s osnovnim ciljevima i oblicima korporativne komunikacije u poduzećima, približiti ih sa specifičnostima korporativnih odnosa s medijima, internoj komunikaciji, javnih poslova i odnosima s investitorima. Također se posvećuje pozornost na pristup strateškoj komunikaciji prema ključnim dionicima poduzeća. U konačnici, studenti će biti sposobni sastaviti komunikacijski plan za specifičnu kampanju.
Ishodi učenja:
  1. Usporediti različite pristupe korporativne komunikacije.
  2. Izdvojiti ciljeve i instrumente javnih poslova.
  3. Primijeniti komunikacijske instrumente u odnosima s investitorima.
  4. Odabrati ciljeve i instrumente u internoj komunikaciji.
  5. Identificirati strateške komunikacijske probleme poduzeća.
  6. Kreirati korporativni komunikacijski plan.
Literatura:
  1. Uvod u korporativnu komunikaciju. Teorijski pristupi i organizacijski modeli., , Milas, Zdeslav, Novelti Millenium, 2011.
  2. Strategije odnosa s javnošću., , Jugo, Damir, Profil knjiga, 2012.
Preporučena literatura:
  1. Odnosi s javnošću. Teorija i praksa, , Tomić, Zoran, Synopsis, 2016.
  2. Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice, , Cornelissen, Joep, Sage Publications Ltd., 2017.
  3. Corporate Communication, , Argenti, Paul, McGraw Hill, 2009.
  4. Essentials of Corporate Communication. Implementing practices for effective reputation management, , Riel, Cees B.M; Fombrun, Charles J., Routledge, 2007.
1. semestar
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

2. semestar Ne predaje se
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija

3. semestar
KOM-dipl (4397): Izborni kolegiji - Redovni studij - Komunikologija
Termini konzultacija:
Obavijesti

Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu visokoučilišna je ustanova i znanstvena organizacija, koja ima poziv: istraživati i proučavati hrvatsko društvo, državu, prostor, stanovništvo, iseljeništvo, kulturu, hrvatsko civilizacijsko i povijesno naslijeđe u europskom i općesvjetskom kontekstu; o postojećim znanjima i novostečenim spoznajama poučavati u sustavu visokoučilišne naobrazbe te njegovati hrvatski nacionalni i kulturni identitet.

Adresa: Borongajska cesta 83d, Zagreb
© 2013. - 2024. Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Sva prava pridržana. Računalna služba         Izjava o pristupačnosti
QuiltCMS