Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Odsjek

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


04/11/2019

Studenti otkrili dojmove nakon posjete agencije 404

404

Studenti Hrvatskih studija na čelu s profesoricom Vanesom Varga u petak, 25. listopada 2019. godine, umjesto na Borongajskom kampusu, predavanje su pratili u 404, nezavisnoj komunikacijskoj agenciji u Zagrebu.

Imali su priliku slušati riječ account menadžerice Tee Biljak, koja ih je ujedno i provela kroz svijet agencije, kreativne procese te kroz svakodnevne izazove s kojima se tvrtka susreće.

Studentima se posjeta agenciji jako svidjela jer kako kažu sad imaju predodžbu kako će njihovo zanimanje izgledati u budućnosti te kako „rješavati" razne projekte s kojima će se susretati.

U razgovoru, student Danijel Trandler naglašava kako mu je posjeta pridonijela nova saznanja, odnosno kako treba pokazati vlastitu inicijativu jer onda imaš mogućnost zaposliti se negdje gdje vjerojatno nisi ni sanjao da budeš. Nadodaje da je proširio svoje vidike o tome kako kreirati sadržaje za društvene medije.

S druge strane studentica Martina Ivančić ukazuje zašto je bitno učiti o društvenim medijima. Kaže da društveni mediji postaju najatraktivniji način pružanja informacija te smatra da nude najutjecajnije propagandne sadržaje zbog njihove atraktivnosti kvalitetnog targetiranja ciljane publike. „Mi kao budući „medijalci" moramo biti ukorak s tehnološkim napretkom."

Osim što je tvrtka pet friendly, nudi studentsku praksu. Jedino što trebaš je otići na služenu stranicu www.404.agency te unijeti svoje podatke.

Imaj i ti AS u rukavu, volontiraj i stekni iskustvo i znanja, koja bi mogla biti presudna za dobivanje najboljeg, odnosno najplaćenijeg posla, kojim se želiš baviti!

Popis obavijesti