Opcije pristupačnosti Pristupačnost

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


12/05/2025

Od ideje do promjene: Društveno odgovorno poslovanje kroz kreativne evente i taktičke aktivacije

U ponedjeljak, 5. svibnja 2025. godine, u dvorani Pula s početkom u 14:20, održano je predavanje za studente komunikologije u sklopu kolegija Strateško razmišljanje u odnosima s javnošću. Predavanje je održala Iva Pavelić, stručnjakinja u području društveno odgovornog poslovanja i kreativnih evenata.

Pod nazivom "Od ideje do promjene: Društveno odgovorno poslovanje kroz kreativne evente i taktičke aktivacije", Iva Pavelić podijelila je svoje bogato profesionalno iskustvo s prisutnim studentima, ističući kako kreativni i strateški pristupi mogu biti ključni alati za ostvarivanje pozitivnih promjena unutar poslovnog sektora. Tijekom izlaganja naglasila je važnost društveno odgovornog poslovanja koje kroz inovativne evente ne samo da promovira vrijednosti brenda, već aktivno doprinosi zajednici i društvu u cjelini.

Iva Pavelić započela je svoju karijeru 2014. godine u HURA-i, udruzi agencija za tržišno komuniciranje, još za vrijeme studija povijesti i komunikologije. Tijekom tog razdoblja aktivno je sudjelovala u organizaciji Dana komunikacija, najrelevantnijeg nacionalnog festivala tržišnog komuniciranja, te u realizaciji prestižnih strukovnih natjecanja poput Effie, IdejaX, Young Lions i Balcannes. Ovo iskustvo omogućilo joj je duboko razumijevanje oglašivačke i marketinške industrije te izgradnju vrijednih kontakata s ključnim dionicima tržišta.

Nakon gotovo pet godina provedenih u HURA-i, Iva Pavelić pridružila se međunarodnoj tvrtki FOREO, gdje je preuzela vodstvo kreativnog odjela i upravljanje globalnim projektima brend komunikacije. U toj je ulozi stekla dragocjeno međunarodno iskustvo i radila na projektima visoke razine, no s vremenom je zaključila da okruženje velikih korporacija ne pruža prostor za njezinu željenu razinu kreativne slobode i osobnog razvoja.

Od 2019. godine, Iva Pavelić djeluje kao voditeljica klijenata i projekata u agenciji Organizacija, specijaliziranoj za evente, BTL i iskustveni marketing. U ovoj ulozi nadgleda kreativni i produkcijski razvoj projekata, usko surađujući s klijentima kako bi razvila jedinstvena rješenja koja donose konkretne i mjerljive rezultate. Kroz svakodnevni rad kombinira strateško razmišljanje, kreativnost i društvenu odgovornost, čime oblikuje projekte koji istovremeno zadovoljavaju poslovne ciljeve i doprinose pozitivnim društvenim promjenama.

Predavanje je bilo izuzetno inspirativno za studente, koji su kroz konkretne primjere imali priliku naučiti kako se teorijska znanja iz područja odnosa s javnošću mogu primijeniti u praksi. Kroz otvorenu diskusiju i pitanja, studenti su pokazali veliki interes za područje iskustvenog marketinga i društveno odgovornog poslovanja.

Na samom kraju predavanja, predavačica Iva Pavelić pozvala je sve zainteresirane studente da se jave njezinoj agenciji Organizacija i pošalju otvorenu zamolbu za stručnu praksu. Naglasila je da se radi o odličnoj prilici za stjecanje praktičnih znanja i neposredan rad na projektima koji spajaju kreativnost, društvenu odgovornost i strateško promišljanje.

Popis obavijesti