Endava je digitalna IT agencija s preko 12.000 zaposlenika diljem svijeta, a u Hrvatskoj smo donedavno bili poznati kao FIVE. Razvijamo digitalne produkte koje svakodnevno koristi više od milijun ljudi diljem svijeta za naše internacionalne klijente. Vjerujemo da iza svake uspješne tvrtke stoji odličan Office tim koji podržava dobru atmosferu i doprinosi svojom organizacijom te ovdje potencijalno u priču dolaziš ti.
Kao Office Assistant bit ćeš podrška našem timu od 300tinjak kolega te nam je najvažnije da imaš motivaciju za razvijanjem u smjeru administracije te da si proaktivna i odgovorna osoba. S naše strane, možeš očekivati dog-friendly ured, dobru podršku od drugih Office kolega te poticajno i ugodno radno okruženje.
Idealan si kandidat ako imaš:
- Relevantno prethodno radno iskustvo koje je odraz tvojih izvrsnih radnih navika.
- Pozitivan stav i dobre people skillse koje će doprinijeti pozitivnoj atmosferi ureda.
- Dobre komunikacijske vještine, s naglaskom na dobro poznavanje engleskog jezika.
- Izvrsnu organizaciju i oštro oko za detalje. Voliš strukturu i red i ponosiš se time da ti ni najmanja sitnica ne može promaknuti.
- Dobro se snalaziš s tehnologijama i imaš prethodno iskustvo rada s MS Officeom i Outlookom.
Neki od tvojih radnih zadataka:
- Bit ćeš „first point of contact“ – prva osoba koju naši kolege vide kad dođu u ured i prva osoba koja može dati informacije našim kandidatima i partnerima koji nam dolaze u ured.
- Briga o zajedničkom prostoru, što uključuje nabavku uredske opreme, hranu za uredsku potrošnju i ostale sitnice koje nam čine boravak u uredu ljepšim.
- Administrativni poslovi kao što su koordinacija dostave i pošte te briga o dokumentaciji – skeniranje, unošenje i arhiviranje iste.
- Pomoć u organizaciji raznih internih projekata.
Kako naš selekcijski postupak izgleda?
Ako inicijalni kratki telefonski razgovor prođe u redu - možeš očekivati online upoznavanje s članom našeg HR tima. Nakon ovog koraka, rješavat ćeš zanimljiv zadatak pomoću kojeg ćeš moći steći uvid u ovu poziciju i nama dati priliku da te bolje upoznamo. Kao završni korak, možeš očekivati razgovor s našom Office Managericom. Sretno!
Evo i ostalih važnih informacija:
Mjesto obavljanja posla: Zagreb, Heinzelova 33
Planirani početak rada: odmah.
Neto cijena sata ili količina posla (za redoviti rad): 5,08 EUR.
Radno vrijeme: part-time – u pravilu prijepodne, a u okviru radnog vremena ureda (pon – pet 9-17), uz mogućnost full-time zaposlenja s vremenom.
Prijavi se slanjem svojeg životopisa i motivacijskog pisma na mihaela.matic@endava.com, a više informacija o nama potraži na: https://five.agency/.
Rok prijave: 5.5.2023.