Ponedjeljak, 11.00 - 12.00
prijediplomski
diplomski
Dr. sc. Ivan Burić rođen je 1968. godine u Dubrovniku. Diplomirao je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Na istom fakultetu magistrirao je 2001. te doktorirao 2010. godine s tezom iz sociologije potrošnje („Razvoj potrošačkog društva i rast osobne zaduženosti u Hrvatskoj“).
Od 1994. do 2001. godine radio je kao direktor agencije za istraživanje tržišta Studio Weber. Od studenog 2001. do veljače 2014. godine stalno je zaposlen na mjestu direktora istraživanja u agenciji za istraživanje javnog mnijenja, medija i tržišta Ipsos Puls. Kao dugogodišnji stalni zaposlenik Ipsos Pulsa bio je zadužen za razvoj metodologije istraživanja te organizaciju i realizaciju istraživačkih projekata s područja socioloških istraživanja, socio-ekonomskih istraživanja, istraživanja javnog mnijenja, medija i financijskog tržišta. U tom periodu sudjelovao je u više od 500 različitih istraživačkih projekata za potrebe brojnih domaćih i međunarodnih institucija, organizacija i poslovnih subjekata.
Od 2008. do 2013. godine kao vanjski suradnik predaje na Hrvatskim studijama Sveučilišta u Zagrebu, na Odjelu za komunikologiju (kolegij Istraživanje javnog mnijenja i medijskog tržišta). Od veljače 2014. stalno je zaposlen na Hrvatskim studijima. Izuzev metodologije društvenih istraživanja znanstveni interesi su mu sociologija potrošnje, sociološki aspekti tržišne komunikacije te ekonomska sociologija. Uz objavljene znanstvene radove autor je knjige Nacija zaduženih. Sudjelovao je na većem broju znanstvenih i stručnih skupova u zemlji i inozemstvu.
Glas iz dijaspore: zadovoljstvo roditelja-iseljenika hrvatskom nastavom u inozemstvu
Okrugli stol: Emocije na poslu
Očekivanja dijaspore od hrvatske nastave u inozemstvu
Zadovoljstvo roditelja-iseljenika učiteljima i organizacijom hrvatske nastave u inozemstvu
Croatian Schools in the Diaspora: Nurturing Croatian National Identity Abroad
Sociologija hrvatskog društva. Procesi i strukture u suvremenom hrvatskom društvu.
Postoji li interes za povratak? Procjena povratničkog potencijala nove dijaspore.
Postoji li interes za povratak? Procjena povratničkog potencijala nove dijaspore.
Samoupravljanje kao ideološka panaceja, politički kontrolirana ekonomija i put u slijepu ulicu jugoslavenskog socijalističkog projekta
POUZDANOST I VALJANOST F1 UPITNIKA - PREPORUKA ZA KLINIČKU PRIMJENU
Medijske kompetencije učitelja i njihova povezanost s procjenom medijskih kompetencija učenika
Jesu li influenceri predvodnici mišljenja? Studentska percepcija influencera kao informacijskih resursa iz pozicije teorije dvostupanjskoga tijeka komunikacije Paula Lazarsfelda
Egalitarian Syndrome and Distributive Justice
Principals Competencies: The Exapmple of the Republic of Croatia
Petra Rodik: (Pre)zaduženi. Društveni aspekti zaduženosti kućanstava u Hrvatskoj
Egalitarni sindrom. Sučeljenost kulture i društvenog razvoja?
Neprestana povezanost i strah od propuštanja u svakodnevnim interakcijama mladih licem u lice
Analiza društvenog utjecaja Fonda za pluralizam i raznovrsnost elektroničkih medija
Je li Županov imao pravo? Testiranje podrijetla i perzistencije egalitarnoga sindroma
Višerazinsko modeliranje egalitarnog sindroma i validacija kratke skale SEMA-5
Teorijske refleksije o mogućim uzrocima inertnosti egalitarnog sindroma
Public relations in civil organizations
In search of the egalitarian syndrome: cultural inertia in Croatia?
Je li egalitarni sindrom samo teorijska fantazija? Empirijski hommage Josipu Županovu
Everyday life of Roma in Croatia: challenges and potentials for transformation
Slučaj Velebitskog piva : primjer konstrukcije brendovske zajednice i potrošnje kao nematerijalnog rada
Knjiga sažetaka međunarodne znanstvene konferencije Medijska pismenost u digitalno doba - kulturna, ekonomska i politička perspektiva
Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta
Nacija zaduženih. Od komunističkog pakla do potrošačkog kapitalizma.
Tranzicijski pesimizam između objektivnog i subjektivnog
Metodologija
Migracijski potencijal Hrvatske - mikroanalitički aspekti
Analitičke pretpostavke postmodernih identiteta
Istraživanja tržišta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istraživanja
Sociologija i marketing: mogućnost novog istraživanja
Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992