Ponedjeljak: 11:00-12:00h, uz najavu e-mailom
2. kat, soba 206
prijediplomski
diplomski
cjeloživotno učenje
Ana Petak rođena je u Varaždinu 1988. godine. 2007. godine je upisala Studij psihologije na Fakultetu hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, gdje je diplomirala 2012. godine s temom Uloga sramežljivosti i emocionalne izražajnosti u sklonosti somatizaciji kod adolescenata. Tijekom studija volontirala je u Udruzi Igra, Centru Uspjeha i Romskom edukacijskom omladinskom centru. Dobitnica je državne stipendije za izvrsnost te dva priznanja za najboljeg studenta završne godine preddiplomskog i diplomskog studija psihologije na FHS. Radila je u osnovnim i srednjim školama kao stručni suradnik psiholog. Zaposlena je na FHS od 2018. godine kao asistent na Odsjeku za psihologiju. Uz izvođenje seminara iz gore navedenih kolegija, sudjeluje i u programu Pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičkog obrazovanja nastavnika te Programu metodičkoga osposobljavanja i usavršavanja sveučilišnih nastavnika i suradnika. Završila je prvi stupanj psihoterapijske edukacije iz kognitivno-bihevioralnih terapija. Doktorirala je 2025. godine na studiju "Prevencijska znanost i studij invaliditeta", smjer Prevencijska znanost, na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu, s temom "Povezanost anksioznosti i kvalitete sna kod studenata".
The Relationship between Problematic Internet Use and Sleep Habits among University Students
The role of circadian preferences in the bidirectional link between sleep quality and depressive symptoms: A cross-lagged panel design
The Role of Rumination and Worry in the Bidirectional Relationship Between Stress and Sleep Quality in Students
Enhancing Learning and Memory through Neurofeedback Training: A Literature Review and Case Study
Vještina postavljanja pitanja i vrste pitanja u intervjuu
Interpersonalne kognitivne distorzije kao medijator učinka socijalne anksioznosti i depresivnosti na usamljenost studenata
Odnos usamljenosti i mentalnog zdravlja kod studenata
Cognitive Distortions and Loneliness as Mediators of the Relationship Between Social Anxiety and Depression
De Jong-Gierveld Loneliness Scale – Description of Student Loneliness and Psychometric Properties of the Scale
Interpersonal cognitive distortions among college students
Interpersonal cognitive distortions among college students
Psychometric characteristics of the Croatian version of Düsseldorf orthorexia scale and the prevalence of orthorexia in a sample of Croatian citizens
Meaning, Religiosity, and Resilience During the COVID19 Pandemic in Croatia
Relationship between affectivity, psychosomatic symptoms and students' self-assessment of health during the COVID-19 pandemic
IZRADA I PRIMJENA SKALE KVALITETE SNA
Quality of high school teaching for students with disabilities during the COVID-19 pandemic
Quality of Higher Education for Students with Disabilities during the COVID 19 Pandemic
Razumijevanje socijalne anksioznosti kroz emocionalnu regulaciju i percipiranu socijalnu podršku
Pregled istraživanja stavova, ponašanja i znanja nastavnika o internaliziranim poremećajima učenika
RELATIONSHIP BETWEEN ALCOHOL CONSUMPTION HABITS AND THE PERCEPTION OF PARENTAL BEHAVIORS AMONG ADOLESCENTS IN THE SPLIT-DALMATIA COUNTY
Odnos psihosomatskih simptoma, afektivnosti i emocionalne regulacije
KVALITATIVNI PRISTUP DEFINICIJI MENTALNOG ZDRAVLJA: ŠTO JE PREMA VAŠEM MIŠLJENJU MENTALNO ZDRAVLJE?
Teachers' behaviors and attitudes toward anxious students
Frequency of alcohol, tobacco and marijuana consumption among eighth grade students in relation to the availability and perception of peer consumption
The Role of Resilience and Religiosity in the Perception of Personal Experience Meaning during the COVID-19 Pandemic and Meaning of Life in General
Stavovi prema osobama s poteškoćama mentalnog zdravlja
DOG OWNERS AND THEIR DOGS VS. NON-OWNERS DIFFERENCES AND SIMILARITIES IN PERSONALITY TRAITS
Percepcija mentalnih poteškoća u odnosu na vjerovanje u pravedan svijet
The relationship between parenting, leisure and subjective well-being
Attitudes towards community based rehabilitation and social restriction of persons with mental disorders
Happiness-Increasing Strategies and Personality Traits as Predictors of Happiness in Croatian Youth
The somatization symptoms among grammar school students
Uloga sramežljivosti i emocionalne izražajnosti u sklonosti somatizaciji kod adolescenata
Hrvatska psihološka komora
Interesi: mentalno zdravlje, internalizirane poteškoće, djeca i adolescenti
Psihološki i sociološki prediktori dobrobiti u vrijeme i nakon pandemije COVID-19; interdisciplinarni projekt Fakulteta hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu