Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Odsjek

O nama

Studij komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu utemeljen je 1996. godine i to prvo kao studij novinarstva, a 2005. godine preimenovan je u studij komunikologije. Studij je zasnovan na temeljnim znanjima iz komunikologije, novinarstva, povijesti medija i odnosa s javnošću. Studenti tijekom studija stječu znanje o metodama istraživanja masovne komunikacije i obrade podataka te o povijesnom razvoju novinarstva i masovne komunikacije u svijetu i Hrvatskoj. Studenti komunikologije dobivaju temeljna znanja o medijima i osobitostima izvještavanja za njih, usmjeravaju se za rad na početnim poslovima u nekom od medija ili tvrtkama, tj. odjelima za odnose s javnošću. Zapošljavanje nije nužno ograničeno na područje medija i komunikologije. Studenti komunikologije Hrvatskih studija okupljeni su oko Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, koja je osnovana 2008. godine i svake godine organiziraju studentski simpozij "Mediji na drukčiji način".


17/06/2021

Predavanje o političkoj komunikaciji na internetu

Studentska sekcija Hrvatske udruge za odnose s javnošću organizira predavanje Marijana Palića na temu političke komunikacije na internetu i društvenim mrežama. Predavanje će se održati u petak, 18. lipnja s početkom u 17 sati putem platforme Zoom.

Online predavanje pod nazivom „Kako je digital osvojio lokalne izbore?“ namijenjeno je prije svega studentima, ali i svima onima koji žele saznati što političku kampanju na društvenim mrežama čini uspješnom, kako lajk pretvoriti u glas i tko se na posljednjim lokalnim izborima istaknuo kao primjer dobre i loše prakse. Sudjelovanje je besplatno, a prijave su otvorene do 17. lipnja, putem obrasca koji se nalazi na poveznici!

Politička komunikacija nadilazi komunikaciju kakvu smo do sada poznavali, a svoj puni potencijal nerijetko ostvaruje i na društvenim mrežama. Prema podacima Hootsuita iz siječnja 2021. godine broj korisnika društvenih mreža u Hrvatskoj iznosio je 68.4% ukupnog stanovništva. Spojimo li ovaj podatak s fizičkim ograničenjima pandemije uzrokovane koronavirusom, ne čudi što su ovogodišnji kandidati lokalnih izbora internet i društvene mreže prepoznali kao značajan kanal za kreiranje političkih kampanja i svoju komunikaciju usmjerili na digital. O političkoj komunikaciji, uspjehu i neuspjehu digitalnih kampanja te lokalnim izborima sudionici online predavanja imat će priliku slušati od stručnjaka za digitalne komunikacije Marijana Palića.

Marijan Palić stručnjak je u području digitalnog marketinga, marketing manager u IT tvrtki Agency04, predavač na visokom učilištu i autor knjige „Atomski marketing“ s dugogodišnjim iskustvom i mnoštvom uspješnih projekata iza sebe. U području digitalnih komunikacija, Marijan Palić ostvario je izniman uspjeh tijekom parlamentarnih izbora kao voditelj digitalne kampanje Mosta, a posebne rezultate ostvaruje i kao konzultant na različitim sportskim projektima.

Popis obavijesti